22 October 2009

After 27 years...

You all...
I turned 27 yesterday!
Woot! Woot!
Well no big party and such
(not even fancy candle-lite dinner or boombastic presents)
(ni bukan mengungkit yer)
Not that aku nak sangat pun (tp teringin sket2 tu adalaa.....)
Biasalah, perempuan kan...
Naluri tu lebih kurang aje...

BUT...
There were few things yang jadi on my 27th birthday yesterday for me to kenang2 later in future...

1) I submitted my resign letter (as mentioned in previous post)
2) Orang-disebelah-sana (ehem ehem mind me, now bukan lagi orang-disebelah-sana but dah jadi orang-sebelah-sini jugak) went for an interview and immediately accepted (you can do it!chaiyok!chaiyok!)
3) Immediately we (read : dia) decided to move and stay in KL (ni yang makin sayang nih...)
4) Me and him are officially in serious relationship (well, dulu 'something in the air' aje...)
5) ............................... itu aje.

Others :
1) Orang pertama yg wished me birthday was Ms @li. So terharu dear...
2) 2nd person was Mr. @mer. Pun terharu jugak (after so long x kontek)
3) 3rd person was HIM...takpelaa lambat pun janji ingat. Tapi next year kalo lambat lg, siaplaa...hahaha
4) 4th 5th ....13th were my family members and close friends
5) 14th ...30th were my ofismates (i bagitau kat ramai orang even yang selisih on the way to ladies :D muahahaha gile nak attention hahaha)
6) Lo3o and Kud3 x wish pun (arinih baru Lo3o wish)
7) Dating kat 'tempat biasa' with HIM
8) This year birthday dinner a bit diff with previous sbb aku yang blanje HIM (well, orang tuh baru nak mula hidup baru kan...) i sungguh memahami...ihik ihik ihik solehah gitu...
9) HIM hutang 2 presents...lalalala~ apelaaa yang die nak bagi..i nak pilih tak bagi, kedekut! :P

Itu ajelaa..
Later peeps!
Korang yang baca nih dah wish me birthday blom?

1 comment:

  1. ellop Linda Chan..
    heppi birtday..
    sorry, aku full of meeting semalam..
    semoga ko terus sukses..

    regards

    ReplyDelete