21 October 2009

Ada orang komplen...

Terpaksa laa update jugak walaupun takde isi sangat nak bercerite...
Sumer ni gara2 komen tegar (tegarkah?) dari seorang peminat misteri
(hahaha u know who u r @b0t ---> opss! terlebey sudahh..)

Owh...
by the way, after struggling for almost a week dia dipanggil utk interview dan terus dapat WOOT!WOOT! Alhamdulillah...

Mintak2 rezeki kami dimurahkan, dipermudahkan segala urusan, dikasihi oleh orang sekeliling dan di jauhkan dari hasad dengki. A-min

Roger n Out

Nota kaki : Submitted my resign letter..

Nota betis : Waiting for the offer letter..

Nota peha : Mung gilo apo? Banyak lak cekadak dan cekodok...jgn byk kodok sudahh...

3 comments:

  1. alaaa satu post jer..

    abot buat dua post ok semalam.. meh laa celen..
    ~lalalala~

    nota bontot : huhuhu.. linda dah anta surat resign.. harus laa aku mencari buah hati baru kat cni.. ooooo~

    ReplyDelete
  2. hemm..bagus2
    cian abot kene carik buahati baru..
    aku plak dapat balik buahati lama..tu pun kalau
    dapat putrajaya..kalau masuk state..krm salam la.

    dee

    ReplyDelete
  3. kata2 tu dia d...
    aku harap2 dpt putrajaya so ko bley blanja aku lunch slalu sket...
    pastu nnti kite cube heret abot join kite kt putrajaya plak..
    aku nk mandrem die laa...
    marilaa abot...abott.....marilah (sambil wat belly dancing ala2 beyonce) uuuu cekci u...

    ReplyDelete