07 July 2011

Kakikukeko....

Malam selasa lepas....
hati yang kegirangan kerana dapat pulang dari pejabat awal,
meronta-ronta untuk berlibur...
setelah berkepit dengan tunang tersayang,
aku terus berlibur dengan aktiviti fizikal....
bermain badminton dengan teman-teman...

genap jam 10malam...
setelah aku yakin pukulan itu nanti akan membawa mata kemenangan...
tiba-tiba....

ADOIIIIIII!!!!!!!!!!!!
Kakiku terkehel...

aku meraung satu dewan..nasib bek takda org len
siap guling-guling macam kaki dah bercerai dengan badan

bila dah sedar diri...baru aku tau, sakitnye takde laa teruk sgt
tapi cemas nak mampus...

hasilnya, aku dapat mc 3 ari
tapi aku baik...aku cuma mintak doctor bagi mc 1 ari sahaje
doctor pun pelik...aku pun explain laa...
kerja saya melambak tuan doctor...
kalo saya cuti 3 ari, alamatnya selama sebulan saya kena tido opis lepas sihat
saya taknak tido di opis tuan doctor...takutttttt
lagipun, kalo saya cuti 3 ari pun takda makna
sebab nnti orang opis akan telefon 1001 kali
silap2 saya gila di rumah sorang-sorang layan panggilan telefon derang

jadinye, tuan doktor pun setuju bagi mc 1 ari tapi cas aku mahal
sebab bagi ubat bengkak sepapan, pain killer sepapan, dan ubat sapu segelung
dia kata, kalo 3 ari bengkak tak surut...aku kena pegi xray
takut tulang retak katenyer...aduhhhh...

kaki oh kaki...
moga ko sembuh seperti sedia kala...
i miss u my kaki....

moga Tuhan permudahkan segala urusan dan dikurniakan kesihatan seperti asalnya
A-min

No comments:

Post a Comment