04 August 2009

Grrr!

aku adalah sangat geram hari ini...

1) Ofis
Mentang-mentanglah lately aku jarang balik lewat malam, suka ati je 'perempuan' itu tambah kerja aku...bukannye aku berkira sangat...tapi bukan ker dah agreed that part die amek and aku back-up mende laen? ikut suka ati aje tau...jgn harap laa aku nk stay back lelame lagik...kalau x siap kerja tu by the dateline, ko jawab lah sendiri dengan jepong tuh...sape suruh pas tanggungjawab diri sendiri kat orang laen? padan muka ko...jangan padan muke aku sudahhhh...hehehe

2) Rumah
Eee...rasa cam duduk dengan budak bawah umur....aku perempuan laaa...bukan laki ko yang nak kene jaga semua keperluan dan kepentingan ko! tolonglah berdikari...ni kite baru je duduk hulu...belom lagi ko kene campak kat kota metropolitan (hahahaha mana ehh?) kalau ko buat dependant dengan bf ko ker, laki ko ker...mungkinlah derang akan rasa ko comel cam anak beruang....tapi kalau sesamer perempuan....jangan lah wehh....x kose aku nak layan....nyampah!

ok2...kejap lagi ade kelas...ciao!

No comments:

Post a Comment