16 June 2009

Last weekend~

Last weekend x balik melaka just dok je kt umah sewa nih...
my hommies pun xde...sh3la balik n @in pegi mane ntah...
so last friday nite promised kud3 nk jumpe die...
so ajak dor3 pick-up kud3 kt klia
flight kud3 from kuantan smpai dlm kol 8 kot
tp dor3 plak ade dinner so tunggu laa smpai die abes dinner then straight away rushed to klia...
bkn rushed ape pong, aku je lelebey kesian kang kud3 busan
(saye adelah kakak yg baek, well kud3 is like my lil brother ngeh ngeh ngeh)
dh picked-up kud3, dor3 ajk g kg baru nak mkn kt kapal...
aku ikut je laa dh tumpang org kn...

jauh okke! dor3 mmg laa selambe jer sbb die dh dine...
yg aku ngn kud3 nih, sabo je laa tahan lapo...
rase nk geget-geget je derg erghhh! LAPAR!!! by da time we reached klia, dah almost 930pm!
so cik dor3 yg baek ati benti kt shell...so aku ngn kud3 pegi laa beli roti...sob sob sob!


aku makan laa roti high 5 sardin...nyum nyum nyum~
dh tgh lapa sume mende aku mkn...lapar smpai aku pun x sedar kud3 mkn ape...
smpai kg baru byk bumper plak....adeyhhh...jenuh laa nk smpai kedai mkn...
dlm kol 10++pm gitu br smpai kedai n makan2...

aku mkn chicken chop jer, kud3 order lamb chop kot kalo x silap aku...
lame plak menunggu makanan smpai...aisehhh!

dor3 konon nye tanak makan....last2 order gak laa chicken nugget & hot dog...
aku mkn chicken chop x abes....menakjubkan! kan!kan!
tp mungkin sbb perut dh masuk angin kot...
skali bile hotdog dor3 smpai...tetibe aku jadik rakus balik....grrrr!!!nyum nyum nyum!
dan tanpa segan silu kite makan lagik...
sbb hotdog tu die yg bayar...mungkin itu yg buat nmpak lagik sedap kot....nyum nyum nyum!


lepas makan, kononnye nk pusing2 kl laa
ade ke patut derg bwk aku g jalan haji taib?!?!? tsk!
igt aku nak carik sedara ke ape kt sane?!?!? huh?!?! huh?!?!? pastu igt nak pusing aa dataran merdeka (gile lame aku x pusing kl memalam gitu, well mind me...1130pm ade lah agak lewat for a person who usually tido slightly earlier before midnite k! lagipun zaman itu sudah berlalu, but not yet BERAKHIR!)
skalik ade roadblock daa by jpj/polis (jabatan alam sekitar pun ade skali?!?!) all roads kene blocked so there was no wayyyyy to escape! lalalala~
kitorg pun kene tahan atas sbb yg kitorg pn xtau...nk kate cermin gelap...aku rase cam cerah jer nengok...modified? dulu lepas je kt jpj....sbb ape? takkan laa semata2 sbb altezza je kot....
redho aje laa...kitorg pun tunggu ajelaa...
sesambil tuh amek laa gambo memasing...kenang-kenangan laa katekan....


gamba atas nih mase tgh tnggu giliran di soal siasat muahahaha siasat laa sgt kn! nunggu abang (ke pacik?) jpj tuh dtg pun memakan mase dlm 15-20min kot...so sabo aje laa yer...
tutup laa mate, mane laa tau kan kot2 kang ade paparazi ke mamarazi amek gamba pastu sok pagi masuk bulletin utama ka, nanyang siang pau ka...x pasal2 heart attack mak pak aku kt melaka igt anak dara die kene tangkap sbb ape laa pulak kn...
gamba bawah tak tau laa ape yg di soal siasat oleh jpj dan ape yg di tipu jawab oleh dor3...

tung tang tung tang, abang (dan dan panggil abg...) jpj tuh bagik lepas...gamaknye sbb bunyi kot, itu pasal jabatan alam sekitar pun ade....pencemaran bunyik....
pastu plan nk ke um (derg nk mengimbas kenangan lalu laa tuh, kud3 & dor3 bdk um dulu)
then we went back to klia...by that time, it was already 2am. aku tgk dor3 pn dh ngantuk jer, kang x pasal2 die suh aku yg drive plk...x kose....aku nk tido hakhakhak
smpai klia, sempat plak borak2, cam laa sedih sgt nk pisah ngn kud3...padahal baru jumpe bulan 3 arituh...hopefully by early next year kud3 dh balik mesia laa...for good, so ade laa aku kawan nk borak dan mengadu...sob sob sob!
Last but not least, gamba kitorg yg agak penat dan mengantuk...kud3 nye flight kol 6am!
SAYONARA kud!!! next year balik mesia wehhhh!

No comments:

Post a Comment